Mr.Dumbom Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Racingspel och Sportspel! Blä på dom! Mer FPS-spel åt folket! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Tycker inte om Runescape eller Tibia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 kanske worms spelen (bara world party e bra)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Runescape...utan tvekan. Det borde bannlysas från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~XboX~ Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Star wars suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Emil12345 Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Tibia det suger :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 driver och civilization är riktigt dåliga spel. gillar racing och strategi i övrigt men inte dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 tetris spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) habbo hotel,jag vet att det inte är ett rigtigt spel men åndå! :blink: även blip's "paradise hotel",billig kopia,suger lika mycket Sport spel :huh: "Flight simulators" mulle meck(alla) allt som har med Teletubbies eller Schnuppie eller liknande att göra [EDIT] när jag läste igenom tråden kom jag på att jag hatar Runescape oxå Redigerat 3 Augusti 2005 av fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Alla dessa FPS-spel där alla banor och alla karaktärer ser likadana ut. Såsom Battlefield och Conuter Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Carl Johnson Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 :zzz: Sportspel suger ja!! men GTA: sa är för j*vla bra! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (nebbig @ 19/08-2004 17:46:19) hatar sportspel.(hockey och fotbol)l Håller med! <{POST_SNAPBACK}> Håller med!!!! det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.