Hoppa till innehåll

Voffår Err Gekub Bar?


åsvald
 Dela

Rekommendera inlägg

Gamecube har mycket grymmare spel figurer än xbox. Det är bara räkna upp alla i MEELE

ja eller hur Nintendo har grymmare äventyr också.men den heter GameCube gissar jag för att om typ ersätter texten till svenska så blir det spelKub :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om man är en Xboxare så tycker man Xbox är bäst.

Är man en Gamecubare tycker man Gamecube är bäst.

Jag har båda konsollerna och tycker dom är bra båda två men jag tycker att Xboxen har fler funktioner än Gamecuben.

Förstå att alla har olika syn på spelvärlden... :rolleyes:

 

 

-ahh-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå, ni är off-topic, den här tråden handlar om gamecube ;P

Så, ge nu åsvald skäl till att gamecube är bra annars ska de tio påssjuka kornas förbannelse hemsöka er klockan fyra på natten.

 

Nu kan ni väl försöka gissa min identitet?

Några känner nog till mig.

 

Jag bara kastade om bokstäverna lite och ville se reaktionen...

Mina misstankar är nu bekräftade, fuska.se mobbar ut de som stavar annorlunda.

 

Egentligen stavar jag nog bättre än vad ni gör.

Så lyd nu detta råd och börja inte mobba ut någon bara för att han/hon inte kan stava, folk kan bli ledsna!

 

Yowsa!

Vadå mobba? Skärp dig, vi har inte mobbat ut dig. Vi bara spekulerade över varför nån skriver på ett sånt udda sätt. Men det verkade ju inte spela nån roll, för du hade en förutfattad mening om att vi skulle mobba dig och då bestämde du dig för att vi gjorde det. Och kom inte och säg att jag är off-topic nu för du började själv tjata om det här med att vi mobbar dem som stavar fel. Förresten, inte stavar du bättre än jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...