Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag vill ha billigare sms poäng här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Det kostar som det gör för att sidan ska kunna finnas uppe. Admin har inte råd annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 30 kr för 1000 poäng kan låta mkt men det är som #21 säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 30 kr för ett SMS aldrig i livet... för dyrt... borde kosta typ 3... hur många har smsat egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 30 kr för ett SMS aldrig i livet... för dyrt... borde kosta typ 3... hur många har smsat egentligen??? Xade Admin förtjänar det där så han kan hålla sidan uppe det kostar också räkningar för Sidor så tänk efter men 20 skulle duga för 1000 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Men det är ju bra att vissa sms:ar så att sidan finns kvar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Skulle det vara billigare skulle alla priser i affären höjas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Sluta gnäöll om ni tycker det äör dyrt ,låt bli att sms:a då Sjäölv tycker jag det äör en lagom summa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag kanske ska sms:a någon gång, fast det är jäkligt onödigt att slösa tusen lappar på fuska.se. Har ni inget liv att spendera pengarna på? Har fortfarande inte fått en logisk förklaring varför -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Sluta gnäöll om ni tycker det äör dyrt ,låt bli att sms:a då Sjäölv tycker jag det äör en lagom summa jag tycker inte det är nåt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.