Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) någon som har köpt ett spel ni ångrar att ni köpte?? jag själv köpte mario party 5, men det var ganske tråkigt.. Redigerat 19 Augusti 2004 av lubb_lisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 oki kolla min tråd om toad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Varför ska vi det? <_< Jag är nöjd med alla mina Gc-spel... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jo det är klart! men, men kan va bra och veta vad andra tycker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 mario party 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Enter The Matrix blev jag lite besviken på. Varvade det på en kväll och en morgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag vet att många gillar Metroid Prime, men jag ångrar att jag köpte det. Det var inte min typ av spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 köp inte wave race blue storm finns typ bara 6 olika banor köp inte final fantasy:crystal chronicles finns typ bara 15 dungeons och man måste köra dom typ 2 gånger för att kunna klara ut spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 köp inte wave race blue storm finns typ bara 6 olika banor köp inte final fantasy:crystal chronicles finns typ bara 15 dungeons och man måste köra dom typ 2 gånger för att kunna klara ut spelet 15 dungeons är ju skitmycket! Zelda TWW har bara 5 dungeons! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag gillade ju iof Wawe Race. Fast jag spelade i en Tv-spels butik. Och FF:CC skulle vara jätte bra enligt diverse recensioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 men ff:cc ä så linjärt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Linjärt? Menar du att det är stelt? Back to topic~ snart kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg