Auron Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag e väldigt tacksam om ni kunde ge tips hur man dödar jecht det e så jobbigt för det esaker bakom han som gör power wave på jecht två gånger så att han får liv. tack om ni skriver. detta kanske kan bli en ny ff länk :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 det är X inte 10 och vem är jecht ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 gå till www.ffuniverse.nu allt du behöver veta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Men vad då rå Zigan x e 10 på romar sifror om du viste det till exempel vll e 7 på romar siffror B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Sluta att spåra ur tråden och Xezon gav den sidan och jag giver dig: http://www.ffsverige.nu Dock inte lika bra som ffuniverse! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jag e väldigt tacksam om ni kunde ge tips hur man dödar jecht det e så jobbigt för det esaker bakom han som gör power wave på jecht två gånger så att han får liv. tack om ni skriver. detta kanske kan bli en ny ff länk :gitarr: har du yojimbo så ge honom ca 100 000 gil (50 000 gil kan oxå funka) så gör han sin zanmato som dödar honom direkt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seymour Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jecht är Tidus far. han är näst sista bossen . ha dina gubbar på hög level och mta på med alla overdrives!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Final fantasy X är bland dom största spelen till PS2 och det borde ju finnas någon som kan ge honom ett svar direkt i tråden...Jag ska försöka ge lite tips i alla fall. Det kan ju vara bra att fixa overdrive med dom karaktärerna du kommer använda. Själv använde jag bara Yuna, Tidus och Auron. Jag hade inte så jätte höga levlar, bara fem summons, ca: 55 speltimmar och det går utan högre levlar. Men ni ska veta att det inte var en enkel match. Försökte säkert 10-15 ggr. innan jag lyckades. Jag använde inga summons eftersom Jechts overdrive-mätare stiger till max med en gång. Använd protect på alla karaktärer. Sedan Tidus ability hastega som du borde ha. sedan är det bara slå hela tiden och mata så många overdrive du bara kan. Hela med Yuna när det behövs och använd hennes ability som brukade ta 9999 i HP om du har den, men är inte nödvändig. Om du har tagit dig hela vägen till Jecht kan du slå honom utan att levla. Kanske är det smartast att bara använda 3 karaktärer under hela matchen och kämpa för att dom ska ha haste och protect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jecht är Tidus far. han är näst sista bossen . ha dina gubbar på hög level och mta på med alla overdrives!! Vare värt att dra upp en tråd som är ett halvår gammal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg