Fable lover Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) om man ska bli liten igen så går du till tempel of time och sätter ned svärdet där du tog upp det för att bli stor.... (PS det går inte fören man har klarat forest tempel som du antagligen har gjort men man vet ju aldrig DS) sen så går det inte att ta spirit tempel före man har fått lans of truth om man inte har den kan man ju inte följa efter spöket som leder en... Redigerat 22 Augusti 2004 av link45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 brunnen är ju redan tömd!!!! det är bara en sten vägg som är i vägen där nere! och hur kan jag bli liten när jag redan är stor???????????????? tack.................................. snälla hjääälp mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Link45 sa nyss hur: Gå till Temple of Time och sätt ner Master Sword i Piedestalen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 brunnen är ju redan tömd!!!! det är bara en sten vägg som är i vägen där nere! och hur kan jag bli liten när jag redan är stor???????????????? tack.................................. snälla hjääälp mej gå tillbaka eller warpa bara till temple of time.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 hur kommer jag in i forest tempel?? vart är det??? / jätte dålig zelda lirare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 den ligger nånstans i Lost Woods i Sacred Meadow eller va d nu heter.. Jag tror att man gick rakt fram,vänster,höger från Kokiri Forest.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 hur kommer jag in där då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 hur kommer jag in där då??? Ingången ligger på en kulle i kokiri forest. Det är du lärde dig saria´s sång rättare sagt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Gissa varför sheik(killen vid pidestaden) ville att du skulle ha den där saken innan du gick ditt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Gissa varför sheik(killen vid pidestaden) ville att du skulle ha den där saken innan du gick ditt. Sheik är annars ingen kille, utan en tjej och föremålet är Hookshot.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har inte fått hook shoot... hur får jag det? och när jag spelar saria song där så pratar jag ju bara med hon......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Som stor ska du till kakariko graveyard och flytta en sten...hoppa ner i hålet och klara racet med Dampe...som tack får du Hookshoten...sen ska du till stället där du LÄRDE dig sarias song asså i sacred meadow,och hooka på stubben för att komma in i Forest temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg