finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (redigerat) Kolla bilden nedan, vad menas egentligen? Skulle starta tråd i Allmänt. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/errorf.jpg Om ni nu undrar så står det ingenting nedanför bilden mer än att dom ber om ursäkt för error´n, på engelska då. Redigerat 20 Augusti 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 LOL... Typ en helt vanlig bugg inge och oroa sej för <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Databasen som segar till lite :/ Men nu ska den fungera verkar de som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 hände för mig ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Nu funkar det iaf.. Databasen mådde inte alls bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Skönt att de e fixat hände samma sak för mej var jag än tryckte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 det hände så igen för mig :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 För mig med. Databasen har kanske diare? Får anfall ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Konstigt för admin fixade ju de för några timmar sen bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag har inte blivit drabbad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Blev så nästan hela tiden i går kväll efter 7(eller tidigare), så jag passade på att spela cs. När jag kom tbx runt 8 funkade det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Typ kl 20.00 till 22.00 blev det så för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.