WASD Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 men bara en fråga: hur öppnar man ruinerna? när du öppnar dörarna är det bara lite blind skrift sen kan man fånga dom.Regice är där det rägnar, när man komit till han ska man bara stå ved dörren & vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Japp det tar as lång tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag kan inte hitta en Religanth.jag har en Wailord.jag fick lov o offra nåra Rare candy <_< ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Relicanth är väldigt svår att hitta, själv letade jag runt på havets botten i c.a en kvart tills jag hittade en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 oj då..jag skulle ha fångat den som jag hittade först..första gången jag va under vattnat hittade jag en sån...men jag trodde den va vanlig så jag struntade i den.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Knuckles Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (redigerat) Du skulle fångat den.men först när man kommer in i grottan gå längst upp där finns en text med tecken där står de(USE DIGi)på nåt konstigt språk då ska du anvenda dig då kommer ett hål gå igenom hålet så kommer du till en ny grotta och gå längst upp igen där det står relicanth först wailord sist då ska du ha de också så och då ska du snacka med texten och då skakar det och då är dem öppna.men det finns inget ruin vid Lilicove!jag brukar kalla min wailord för Hangarfartyg(et) om det går :medieval: Redigerat 15 September 2004 av Metal Knuckles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Relicanth är väldigt svår att hitta, själv letade jag runt på havets botten i c.a en kvart tills jag hittade en. du leta int så länge jag leta tre kvart och int hitta en enda:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante15 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 en i sandstormen typ på route 111 kommer inte i håg om det är en annan route :meddum: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante15 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 en i sandstormen typ på route 111 kommer inte i håg om det är en annan route :meddum: :meddum: :meddum: asså regirock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante15 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Den ligger till vänster om dewford tow tror ja den hette den som flyer på vatten i strömmarna ;) rgeirock är i sandstormen typ route 111 kommer inte ihåg det kanske var en annan route :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante15 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 WAILORD!?? o no! no,no,no!! då måste jag ju få dens nedutveckling som nu e på lv:31 att gå upp i 40. och att hitta en R.... aja men den e svår o hitta.OCH att fånga var är wailord? eller vad den heter men relikanth är inte svår att hitta och fånga jag hittade den på bara 5 minuter och fångade den på bara 2 minuter men det kanske bara var tur. :evil: :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Relikhant (eller vad den heter) kan man fånga vid (runt)Slateport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg