Selene Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Man borde ju få säga vad man tycker! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 hoppas ash killen dör och inte kommer tillbaks i liv ^______^ pokemon suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 aaaaa... att han blir dödad av sinn psykiska pikamon^____^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 men det ni snackar är negativt säg bara jag gillar inte pokemon eller hatar och dra åt h*lvetet.fattar ni det ni behöver inte hänga med i Pokemon trådarna om ni hatar det .Toxic Avenger kolla på din avatar en Gubbe som tar ut sin Hjärna och man tror han har en Bowling klott där inne så stick och brin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 är ni osams på något sätt En sak till man kan ju tycka olika om saker ex:en tycker pokemon är bra och den andra tycker det inte. Gör inte en stor grej av det tråden handlade ju om pokemon 4ever och inte om vad man tycker om det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 0012: Den e mycke snyggare en din. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 dem som hatar pokemon stick från alla Pokemon trådar det är typ som om ni blir sjuka när nåra snackar om pokemon Grrrrr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 0012: Den e mycke snyggare en din. Knappast! >_____>Du ljuger som f*n! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 larvig tråd jag vill inte att ni ka hålla på så där annars blir ni snart varnade!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag har tröttnat på pokemon jag spelade sen det komme ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 larvig tråd jag vill inte att ni ka hålla på så där annars blir ni snart varnade!! det är dem som ställer till bråk vi hade först jätte trevligt i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 0012 ta bry dig inte om Toxic avenger och Herr. Kaio dom gör inget annat än att bråkar hela tiden och klagar på folk. Toxic Avenger: Låt 0012 gilla pokemon om han vill, stick och brinn om den här tråden inte passar dig och Herr.Kaio. (jag tycker att det är lika larvigt att se på skräck filmer som på pokemon) och till sist BACK TO TOPIC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg