Hoppa till innehåll

Pokemon 4-ever


Gäst 0012

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst toxic avenger

men det ni snackar är negativt säg bara jag gillar inte pokemon eller hatar och dra åt h*lvetet.fattar ni det ni behöver inte hänga med i Pokemon trådarna om ni hatar det .Toxic Avenger kolla på din avatar en Gubbe som tar ut sin Hjärna och man tror han har en Bowling klott där inne så stick och brin.

LOL han tar inte ut sin hjärna pucko!han har ju f*n en metal platt där för han var med i en olycka i vietnam!skaffa glasögon.. :D

 

 

http://www.choptopsbbq.com/ skådespelarens officieala sida!

 

pokemon är för små barn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 02/09-2004 18:05:18)

Spelen är väl kul ett tag, kortspelet är genialt men filmerna är bara till för att underhålla småbarn som inte lärt sig läsa textningen.

Du kanske inte själv kan läsa text remsor

jag kan inte kan du hjälpa mig? :blink:

 

pokemon suger *** så j*vla tråkit.... jag håller me dom att det bara var en liten fluga för nåra år sen... jag har typ över 300 kort men ajg kanske köpte 2-3 paket

resten vann/fick/snodde jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(toxic avenger @ 18/10-2004 20:15:03)

men det ni snackar är negativt säg bara jag gillar inte pokemon eller hatar och dra åt h*lvetet.fattar ni det  ni behöver inte hänga med i Pokemon trådarna om ni hatar det .Toxic Avenger kolla på din avatar en Gubbe som tar ut sin Hjärna och man tror han har en Bowling klott där inne så stick och brin.

LOL han tar inte ut sin hjärna pucko!han har ju f*n en metal platt där för han var med i en olycka i vietnam!skaffa glasögon.. :D

 

 

http://www.choptopsbbq.com/ skådespelarens officieala sida!

 

pokemon är för små barn :P

Men fatta lämna tråden som herr kaio gjordeeeeeeeeeee.din j*vla plåtburk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...