# 21 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 1-0 mot Australien i kvartsfinalen igår. Cykelsparken av Mohammed Emad gav Irak en plats i semifinalen. Gratulerar Irak. B) Jag hoppas att ni vinner OS nu. En revansch har ni fått hur det än går nu. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Skulle sitta fint om dom vann över USA i finalen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 USA är inte med. ;) Argentina-Irak i final är mitt tips. ARG-ITA 1-0 IRQ-PAR 2-1 e.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Hrm, menar du verkligen fotboll? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Hrm, menar du verkligen fotboll? :huh: Ja.Jag menar fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Such nice ^^.. Gratz =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 De sa på sporten att Irak tränar i en får hage och ändo är de så J**LA bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 De sa på sporten att Irak tränar i en får hage och ändo är de så J**LA bra? Man kan väl vara bra fast man inte tränar på en fet stadio ? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 håller med diskriminering av irak asså har alltid undrat varför usa inte har nåt fotbolls lag? svar: dom spelar bara amerikansk fotboll den var väl kul B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) dubbel post Redigerat 23 Augusti 2004 av orca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 håller med diskriminering av irak asså har alltid undrat varför usa inte har nåt fotbolls lag? svar: dom spelar bara amerikansk fotboll den var väl kul B) alla länder har fotbolls lag men det blir kval för att nåra av länderna kommer in i SESÅNGEN.grymt men jag hoppas inte italien möter irak därför jag gillar italien och jag kommer från irak.men jag hoppas i alla fall nån av dem kommer till final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 ett dilemma asso Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.