finaly_man Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Såg en Gamecube tidning jag tror hete Cube. (eller Gamecube =P?) Man fick med bonus-diskar till gc:et. 89:- så när jag får pengar ska jag köpa direkt :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Cube den e jätte bra :D och NGC :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Vart kan man köpa den :blink: ???..Måste ha den direkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Finns press stopp där du bor? dom säljer Cube, NIntendo och NGC där alla är jätte bra tidningar! :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 nej..jag bor i en liten stad......Nyköping... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 kan man inte prenumerera på nån, sida?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Vad är en Press Stopp? :huh: , iaf så ska jag köpa den när jag får tag i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 finns d nån nån hemsida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag hittade en tidning som hette Cube idag..Kostade 79kr ffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Alla tidningarna är från England så jag tror inte att det går att premunera på dem! Men Cube tidningens hemsida är Totalgames.net man måste gå in på deras gamecube avdelning! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Det går ju att prenumerera på White Dwarf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Cube är alltså dyrare här -.-skit pressbyrån ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg