Agaf Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag ska få en el-sparkcyckel dom äger fet tjag ska få den på tisdag jippi fett glad ville bara säga detta snälla blockera inte tråden-! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har en elscooter. Dom äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 lätt mc äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag ska få en el-sparkcyckel dom äger fet tjag ska få den på tisdag jippi fett glad ville bara säga detta snälla blockera inte tråden-! :rambo: Vad roligt!Vad har man en sån till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Åker runt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (redigerat) Jag ska få en el-sparkcyckel dom äger fet tjag ska få den på tisdag jippi fett glad ville bara säga detta snälla blockera inte tråden-! :rambo:Ela (gasa passar inte :P ) på du bara. Redigerat 23 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har en EL SCOTER den kör på 40-50 den toppar 50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag håller mej vid min moppe och min cross..dom drar elscotern LÄTT! (för ni som ej fattar vad jag menar med "drar" så menar jag att jag kör förbi scotern väldigt lätt.. host*stupid*host) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag håller mej vid min moppe och min cross..dom drar elscotern LÄTT! (för ni som ej fattar vad jag menar med "drar" så menar jag att jag kör förbi scotern väldigt lätt.. host*stupid*host) Hur gammal är du som kör det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har en EL SCOTER den kör på 40-50 den toppar 50 Hahah dom når inte 50km i timmen killen! högsta är 25km i timmen asså asa garvar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag har en EL SCOTER den kör på 40-50 den toppar 50 Hahaha,har du stoppat in en V12 elle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jappp haha jag skulle vilja ha en sån :lol: fick min idag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg