Hoppa till innehåll

Pokemon Coloseum


Nittionio

Rekommendera inlägg

ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM

Inte sant!

 

Uppdraget är att rena alla Shadow (skugg) pokémon och besegra Cipher teamet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sk*tkul!!Min kompis har det och har bara Ho-oh kvar och har inte tröttnat.

Det uppdrag man har är att öppna hjärtat på alla Pokémon och rena dom hos Celebi.Man kan ju också byta över gamla Pokémon till R/S-spelen.Tyrannitar t.e.x.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Snake @ 24/08-2004 19:56:09)

ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH  :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM

Inte sant!

 

Uppdraget är att rena alla Shadow (skugg) pokémon och besegra Cipher teamet.

ja när man renar alla pokemon och gör klart alt och besegrar den dära 100 battle så får man HO-OH det är updraget :angry: .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...