Nittionio Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Är pokemon coloseum kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ja, ganska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det verkar kul.Men endå... Nuuuu! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 det är skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Njaaa, nää, jo, kanske. Har inte det, men efter det jag har hört så ska det suga. Man kan inte ens fånga vilda pokémon, fångar tränares pokémon. Sen är man inlåst i städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 det var kul i början fast sen började det bli tört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 (redigerat) ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM Redigerat 24 Augusti 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jaaaaaaa!!!!!håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM Inte sant! Uppdraget är att rena alla Shadow (skugg) pokémon och besegra Cipher teamet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Det är sk*tkul!!Min kompis har det och har bara Ho-oh kvar och har inte tröttnat. Det uppdrag man har är att öppna hjärtat på alla Pokémon och rena dom hos Celebi.Man kan ju också byta över gamla Pokémon till R/S-spelen.Tyrannitar t.e.x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 (Snake @ 24/08-2004 19:56:09) ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM Inte sant! Uppdraget är att rena alla Shadow (skugg) pokémon och besegra Cipher teamet. ja när man renar alla pokemon och gör klart alt och besegrar den dära 100 battle så får man HO-OH det är updraget :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Men är det inte så? Att man bara fångar tränares pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg