Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 hej alla vem tror Half-life 2 kommer bli försenad jätte mycket som CZ därför den är redan försenad dem bestämde datum 30 oktober men nu 5 december jag tror den blir försenad ända till APRIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 va dåligt!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mave Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 :( Jag tror det kommer ut när de lovat.... :lol: När man köper Counterstrike Condition Zero så följer det med en Half Life 2 CD med några trailers, jag har sett alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Så dom som beställt cz:cz får det senare än det är i affären? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 öööööhhh ja dom har sagt att det kanske ska komma ut första kvartalet 2005 jäkla valve dom bara ljuger och ljuger hela j*vla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 neeej dom ljuger inte .. dom vart hackade o källkoden stals !! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jo men detta året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 neeej dom ljuger inte .. dom vart hackade o källkoden stals !! <_< det är bara en dålig bortförklaring till att det var för mycket försenat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 men..dom kanske trodde allt va klart men så när dom testade andra grejer så kom dom på andra buggar som dom måste fixa..det är ju inte roligt om man spelar och så helt plötsligt åker man igenom golvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
appelskrot Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 d blev ju hackat.. men d va inte bara därför som d blev försenat! dom trodde att dom skulle bli klara till d första datumet som dom lovade att d skulle komma ut på... men varför d har tagit så hääär låg tid vet jag inte! dom måste ju bli klara nån gång, eller hur? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lio Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Så himla dåligt, när hackaren stal spelet blev det ännu mer försenat! De skulle ju göra om en del saker bara för det! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 hej alla vem tror Half-life 2 kommer bli försenad jätte mycket som CZ därför den är redan försenad dem bestämde datum 30 oktober men nu 5 december jag tror den blir försenad ända till APRIL. Tycker inte det är fel att det kommer senare...Tror dom fixar, bugar grafiken mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.