Hoppa till innehåll

Pkmn


thepokemon

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

inte för att vara taskig men du har ingen bra pokemon :meddum: Ett bra team är absol, tropios,kyogre,golbat,blaziken,machamp

Tycker det va taskigt sakgt...Men men, då snor jag din replik: inte för att vara taskig men du har ingen bra pokemon har: Rayquasa(stavning), Kyroge, Jirachi, latios och latias i lv 100...Klassar ut ditt team lätt...thepokemon, träna i gräs och i Victory roade(Grottan till Elite...något)där kommer du nog gå upp i lv bra...har du kommit till ligan???Där kan du ju träna upp en, ge den exp share och träna med den som är bra så kommer du att skaffa ett bra team.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är exakt vad jag gör! :P det högsta jag har kommit till är den tredje personen man möter!och min starkaste(swellow) har exp.share och varje gång jag förlorar är de bara att gå in hela tiden och man tränar mycket på det viset :rolleyes:

just nu har jag:

 

Absol lv.38

Torkoal lv.39

Manectric lv.46

Sceptile lv.47

Plusle lv.51

Swellow lv......69!!!snart 70!!

ganska bra va?

men jag måste träna de andra oxå lite grann så de oxå hinner ikapp lite :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm... *** va alla ska va taskiga... jag tycker hon har jättebra pkmn bara att jag personligen tycker att du ska ha en fightnig för då klara du Ice-tränaren hur lätt som helst (bara använd en stark fighting attck) annars är det ett bra team... den 4 (dragon tränaren) ska du bara ösa på attcker så klarar du honom... sedan *mästaren* >>Steven<< ska du använda din Tarkoal med eld attacker!!! hur lätt som helst.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att han/hon ha rätt bra pkm!Varför ska man ha värsta legendariska pkm?Som Kyogre, Groudon och dom?D kanske e inte e i lvl 100 och d räcker me lvl 70 och nåt sånt!!Så tycker jag inte att andra ska mobbas så mycke!Alla pkm e faktiskt bra om man bara tränar dom!

Redigerat av Ratiasu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm... jag hade ju blaziken så jag hade ju en Fighting7Fire i en... men jag tycker det låter bra med Machamp för han ju lite respect osså!! :P hmm... annars kan du ju ta Medicham (som "giga bosse" sa)... vad finns det mer för några...??! ... jaja jag tycker iaf att du ska ta Machop-Machoke-(förhoppninsvis Machamp om du har en kompis me R/S) ;) ... :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack men jag skulle komma längre om jag hade PENGAR så jag skulle kunna köpa en massa full heal,revive och fullrestore eller maxpotion eftersom varje gång jag vinner över andra eller första tränarna så får jag lite pengar jag får inte allt de ger mig när jag förlorar så jag måste köra en massa omgångar för att ha råd med dom...jag har sålt prylar oxå......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...