@lex Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Är det någon som har läst Harry Potter and The Order Of The Phoenix? Jag har läst den, det är den bästa bok jag någonsin läst i hela mitt liv. Och tro mig, jag har läst måååååånga böcker i mina dagar... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 ja har också läst många böcker i mina dagar men harry potter är något mindre bra. EDIT av moderator, akta språket!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 5:an e ju den bästa av harry potter böckerna 8) den kommer på svenska till sommarn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 ne, lagom te jul nästa år...=( men ja måtte säja att de e den bästa harry potter boken ja läst...ja läste ut den på två dar!!! men de kanske beror på att ja va sjuk å va hemma från skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 mm det kommer i APRIl 2004, jag ska köåa den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 kommer det ett nytt spel...Förutom Qi...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 det kommer att komma fången från azkaban typ när filmen kommer tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 nej den kommer i mars tillsamans när filmen kommer 2004 men spelet kommer inte ut därför dem ska inte vissa 5:ans film därför harry är stor alla barn asså o danbeldor är död :cry: han fick hjärt attack :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 böckerna suger men filmerna är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 böckerna är tillomed riktigare men dem är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 tycker inte jag :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 nej den kommer i mars tillsamans när filmen kommer 2004 men spelet kommer inte ut därför dem ska inte vissa 5:ans film därför harry är stor alla barn asså o danbeldor är död :cry: han fick hjärt attack :frown: de va ju det ja skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.