MetoC7 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Vilka TV-Program brukar du/ni titta på? Brukar titta på South-Park på tv4+, och "Conan 'o Brian" efter det också på tv4+, brukade titta på Morden I Midsommer, och "Kommisarie Frost".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jetix programmen på FoxKids och sen vet jag inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Simpsons! går 4 avsnitt per dag nu på vardagarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Simpsons äger...... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Extreme home make over,och när jag är hos min mormor ser jag ofta på kalla kårar på foxkids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P Dom Kommer visst! På tv4+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Anders och Måns är kul, snart kommer andra säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) (Herr.Kaio @ 01/09-2004 22:05:53) simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P Dom Kommer visst! På tv4+. nej!dom sista avsnitten var från säsong 7 ju! säsong 8 är det som inte visats för den säsongen är inte färdig... Redigerat 2 September 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (toxic avenger @ 02/09-2004 16:28:09) (Herr.Kaio @ 01/09-2004 22:05:53) simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P Dom Kommer visst! På tv4+. nej!dom sista avsnitten var från säsong 7 ju! säsong 8 är det som inte visats för den säsongen är inte färdig... Skämta bara ju! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Buffy, Charmed, Simpson e bra! och galenskaparna,Morden i midsummer och kommisarie frost äger! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 off centre , spin city , the simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.