Kexx3 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 FYND-Gruppforum 1 ,så fort man köper det kommer det ett nytt det står att det finns 1 kvar hela tiden men det kommer nya när man köpt det Just nu vet jag typ 10 st som köpt Kan säga vilka om ni vill Men Admin måste fixa det annars blir det för många gruppforum på fuska och då är det inget speciellt att ha ett gruppforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag har köpt ett, men det är för att jag sedan tidigare tänkt köpa ett. Dessutom tror jag att det var du som tipsade mig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag har köpt ett, men det är för att jag sedan tidigare tänkt köpa ett. Dessutom tror jag att det var du som tipsade mig. ;) MM,men det var när jag såg att det kom jag trodde du var den första men min kusin var snabbare sen började jag undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 <_< Alla som vill borde väl få ha gruppforum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 <_< Alla som vill borde väl få ha gruppforum.. Jo,men det är förlätt nu när FYND-hörnan har hur många som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (Orson @ 25/08-2004 17:09:13) <_< Alla som vill borde väl få ha gruppforum.. Jo,men det är förlätt nu när FYND-hörnan har hur många som helst Ja, det kanske är så. Men ju mer gruppforum, desto mer aktivt blir det, ju mer växer sidan.. Se det som att sidan expanderar.. Jag kan kompensera med att jag kommer lägga ner mitt GF iaf det gläder dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (Ness~ @ 25/08-2004 17:25:45) (Orson @ 25/08-2004 17:09:13) <_< Alla som vill borde väl få ha gruppforum.. Jo,men det är förlätt nu när FYND-hörnan har hur många som helst Ja, det kanske är så. Men ju mer gruppforum, desto mer aktivt blir det, ju mer växer sidan.. Se det som att sidan expanderar.. Jag kan kompensera med att jag kommer lägga ner mitt GF iaf det gläder dig Nej,gör inte det för det är inte det jag menar ,jag tycker att det blir för många nu när FYND finns hur många som helst av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Dom som vill ha gruppforum kan köpa det men man måste köpa mera saker som platser för medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Det finns massor med gruppforum, ganska mkt aktiva också. Blir det flera blir det kanske också flera grupper, men ännu flera meldemar i andra grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Vi har haft kampanj på det eftersom det forumet inte kommer säljas mer. Vi har 2 st nya typer på gång som skall bli billigare ifall man vill ha många medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Kan man använda det till vanliga grupp-forum? Jag vill ju kunna skaffa fler medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Hur uppvärderar man sitt gf från ett till två. Räcker det att köpa tvåans förlängning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.