Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jag och samus the king håller på och sammla till förlängning gruppledare och 2 moderatorer och jag har gjort en offecial sida för den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Man kunde ju inte uppgradera fynden -.- 1: Så köper man vörlänging till GF2, och har GF1 uppgraderas det? Isf på ettan så, 2: Blir GL Mod då, som man blir när man köper GF2? Men jag menar att om man har ett fynd, så köper man ett vanligt gruppforum 1, så gör man fyndet till ett vanligt GF1. Det blir ju inte riktigt uppgradering ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 nu blir jag förvirrad ifall man har ett ej fynd gf då kan man uppgradera har man ett fynd gf kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.