Veilor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Bilden är urusel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ja men du beskrev dt inte så noga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Bilden är urusel.. Ja, verkligen. Hur kan man gå på den? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (redigerat) 1.jag har den japanska versonen 2.jag tog bilden med en gamal kamera. alltså..man kan inte koppla en vanlig kamera till en dator..bara en digital kamera.....fast du kanske hade scanner..men jag tror ändå inte på bilden..ville bara kritisera över att du sa det där med kameran :P Redigerat 30 Augusti 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo precis azo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Så där exakt kan det knappast bli...hade man tagit den med kamera skulle man sett kanten på TV:n eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo jag håller med dessutom sa han ju "gammal" kamera säger man så menar man väl en analog kamera eh? och dessutom så ifall han bättra på dn i ps så skulle man se dn dessutom så har jag spelat dn japanska versionen och då står dt på japanska :lol: så dna fejk suger steinhard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 det funkar inte för mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vad funkar inte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Bilden! Jag kan inte heller se den! det är säkert dåligt gjort! eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Bilden! Jag kan inte heller se den! det är säkert dåligt gjort! eller? jaaa :unsure: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Många har sagt hur man gör för att få fram den... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg