Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hehe, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 en uppföljare till the legend of zelda ocarino of time.namnthe legend of zelda ocarino of time2.det ska vara ett bra spel med värsta mega braá grafiken och ganska långt och svårt...på första resident evil vart jag skit rädd när det kom in 2-3 sombier in igenom glas rutan i början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 en uppföljare till the legend of zelda ocarino of time.namnthe legend of zelda ocarino of time2.det ska vara ett bra spel med värsta mega braá grafiken och ganska långt och svårt...på första resident evil vart jag skit rädd när det kom in 2-3 sombier in igenom glas rutan i början... hmmm...det nya zelda som kommer om ett år ska väl typ vara det...nästan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) Det nýa Zelda är en uppföljare på The Wind Waker, tror jag, fast utan Cell Shading. Redigerat 31 Augusti 2004 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Det nýa Zelda är en uppföljare på The Wind Waker tror jag, fast med seriös grafik. aja..men ändå..tror inte jag att det är.... ..jag tycker att dom borde göra en uppföljare till TWW..där link är vuxen..fast i samma grafik(Cell-shade alltså)Det borde vara grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 dt nya zelda spelet kommer i slutet av nästa år dt är tillfälligt döpt till the legend of zelda läs en recension på thewindwaker.com bilder från dt nya zelda spelet back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag tänker köpa det nya zelda spelet som kommer vid december ungefär.det är nog det bästa zelda spelet som kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 varje fall grafikmässigt och dömer man efter bilder och trailers ser dt bra ut men nu back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Japp, back on topic. Någon mer som gillade min (något skämtsamma) uppföljare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag gillade den! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 lol...... *mycket inlevelselöst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 jag har sett filmen på det nya zelda spelet.det är värsta as grymma grafiken och andra saker. här är sidan där filmen är. http://www.webhallen.com/ sen klickar du på spel sen letar du efter the legend of zelda(okänd under tittel) sen klickar du på 1 höger om texten filmer sen ser man filmen...back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg