Hoppa till innehåll

Uppföljare

Gäst 0018

Rekommendera inlägg

• Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

en uppföljare till the legend of zelda ocarino of time.namnthe legend of zelda ocarino of time2.det ska vara ett bra spel med värsta mega braá grafiken och ganska långt och svårt...på första resident evil vart jag skit rädd när det kom in 2-3 sombier in igenom glas rutan i början...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en uppföljare till the legend of zelda ocarino of time.namnthe legend of zelda ocarino of time2.det ska vara ett bra spel med värsta mega braá grafiken och ganska långt och svårt...på första resident evil vart jag skit rädd när det kom in 2-3 sombier in igenom glas rutan i början...

hmmm...det nya zelda som kommer om ett år ska väl typ vara det...nästan..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det nýa Zelda är en uppföljare på The Wind Waker tror jag, fast med seriös grafik.

aja..men ändå..

tror inte jag att det är....

..jag tycker att dom borde göra en uppföljare till TWW..där link är vuxen..fast i samma grafik(Cell-shade alltså)Det borde vara grymt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har sett filmen på det nya zelda spelet.det är värsta as grymma grafiken och andra saker. här är sidan där filmen är. http://www.webhallen.com/ sen klickar du på spel sen letar du efter the legend of zelda(okänd under tittel) sen klickar du på 1 höger om texten filmer sen ser man filmen...back to topic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...