NosH Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 vilka flera gubbar skulle ni vilja ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 lätt sonic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 hmm..det är nog många men...här är några jag skulle vilja ha: Diddy kong Ash(från Pokemon) Shadow Mario Sonic Tails Knuckles Toad Wario Waluigi Misty Brock Lite mer Pokemon den där gubben från Pikmin Koopa Troopa(kul att vara dom där sköldpaddorna:P) Banjo skullkid jag kommer inte på nån mer nu...fast det är många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Karen Rick (booo!) Stu May "han man är i FOMT" Pikmin (bara en Pikmin, inte flera, när man valde färg blev den ett annat element) Ellen *skrattar hysteriskt* Nån mer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 tja dark chao/angel chao från sonic spelen slippy och krystal från sf:a petey pirana boss i sms kan inte komma på fler nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Sonic. Knuckles. Tails. Shadow... Ni förstår principen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 givetvis du vill ha sonic gubbarna skulle vilja ha Alla pokemon jag vet det blir en stor character lista men viist skulle det vara häftigt samt att jag skulle vilja ha fler färger till varje gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Karen Rick (booo!) Stu May "han man är i FOMT" Pikmin (bara en Pikmin, inte flera, när man valde färg blev den ett annat element) Ellen *skrattar hysteriskt* Nån mer.... Vad skulle rick(boo!)ha för attacker???Kasta kycklingar??? :D Dessutom måste man komma ihåg att pikmin är begränsade varelser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 det är: oni link jinjo banjo musse pigg och james bond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ja du JB kanske inte riktigt passar in i ssbm dessutom äger inte ninty rättighetrna till james bond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 själv Knuckles sonic ni kan ju se på min avatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 musse pigg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg