Snake Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ´Jag hoppas inte jag får detta viruset :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 hoppas kan man alltid göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Du har så rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Önödigt virus.. nehe är du sjuk!?isåfall kan man ju se lite naket :D :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jag bryr mig inte om jag får det för jag har iallafall inte nån webbcamera! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 pervo... och ändra istället för att dubbelposta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 om man har en dån där "auto-varnare" på webbcameran, då ska man peka F*ck You sen stänga av webbcamneran :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 (redigerat) ´Jag hoppas inte jag får detta viruset :(det är inget virus det är en hack t.ex nu kanske dem kollar på mig bara för jag har webbkameran på.jag fick ett virus när jag var så dum att klicka på OK i en popup fönster.kaktus killen smart ide :P Redigerat 17 September 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 alvarligt, jag skulle nästan vilja va me om d där "viruset" :D Visa R*ven för tittarna :P :P :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.