shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jag börjar tröttna på alla spel tillverkare försöker prångla ut tillsammans med nya filmer dom blir inte bra eller finns dt nåt bra ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Hur menar du? Att dom gör filmer av spel eller tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Tror han menar att dom gör Spel av Filmer,t.ex. som att det finns HULK till ps2, efter hulk filmen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ja precis dt känns som dom bara slänger ihop ett spel för att känna mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 De gör en bra film sen ett uselt spel så tror folk att spelet också är roligt för att filmen är bra eller tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 det finns ett lyckat exempel tomb raider dom filmerna är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det kan jag inte hålla med om, har itne spelat spelen, men filmerna e inge bra enligt mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag tycker inte om tomb raider spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 James Bond har ju lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 James Bond har ju lyckats Äsch, inget särskilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) Harry Potter är bra! Redigerat 27 Augusti 2004 av Titan Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Harry Potter är bra! För lätt för filmen som värkar vara svår att leva i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.