Rullis Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 men ajg gjorde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 funkar inte för mig heller........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag får bilden att byggas igen när mina ögon är blundade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag får bilden att byggas igen när mina ögon är blundade. nu kan jag se bilden framför mig hela tiden........ :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (Shanks @ 27/08-2004 19:24:01) (BlueFox_Girl @ 27/08-2004 19:06:10) här kan ni lägga in olika synvillor jag har en här http://www.burkar.nu/no/synvillor/krist.gif titta på dom små prickarna i mitten av bilden i 30 sekunder blundar ni vad ser ni? ååååå!!! gud va äkligt! :unsure: vad e det då ? jag ser bara en gubbe med hjärt ögon och en konsig mun =S bilden såg så äklig ut i huvudet!man kunde se hur jesus ansikte växte fram ur tomma intet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 man ska väl blunda i 15 sek????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 aa typ men är ni säkra på att ni tittar på rätt prickar da för det är fyra jätte små prickar men ni ska bara titta vanligt på dom inte stirra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 suck* finns de ingen som har hittat fler synvillor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 det funka för mig fasst inte från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Haha vad konstigt! Kolla på den i trettio sekunder vanligt, sen blunda i tio.. öppna ögon en och så ser ni Jesus på skärmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag tycker deet mer ser ut som Gandalf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men det är en Jesus Bild själv bilden.. Om man vänder den ut och in och bakoch fram o.sv.. så är det en bild på Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.