thps4 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 tjena! :) vad ska jag göra när jag har klarat forest temple? nere i brunnen i huryle (stavas??) så finns det ju bara ett skelett.. och vem ska jag sälja den andra masken till?? döskalle masken hej då!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 tjena! :) vad ska jag göra när jag har klarat forest temple? nere i brunnen i huryle (stavas??) så finns det ju bara ett skelett.. och vem ska jag sälja den andra masken till?? döskalle masken hej då!! Gå till fire temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 vart är det då??? vem ska jag sälja masken till?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Fire temple ligger i Death Mountain Crater dit kommer du om du går till Goron City och till Darunias rum flytta statyn och gå in bakom den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 gå till lost woods från kokiri forest gå till vänster ställ dej på stubben ta på dej masken och snaka :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Fire temple ligger i Death Mountain Crater dit kommer du om du går till Goron City och till Darunias rum flytta statyn och gå in bakom den. Först måste du kasta en bomb på den rullande goronen så att du får Goron Tunic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 I brunnen ska du gå igenom väggen där skelettet är..så ska du ner och in i väggar å sånt tills du kommer till en snubbe med lång hals å massa armar som sticker ut från marken låt armarna ta dej sen kommer snubben som du ska slå hans hals på när den blir lång...pallar inte skriva så mycket nu så jag ba slarva.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (Master_Link @ 27/08-2004 21:34:42) tjena! :) vad ska jag göra när jag har klarat forest temple? nere i brunnen i huryle (stavas??) så finns det ju bara ett skelett.. och vem ska jag sälja den andra masken till?? döskalle masken hej då!! Gå till fire temple. menar du kanske brunnen i kakariko`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (0014 @ 30/08-2004 08:14:10) (Master_Link @ 27/08-2004 21:34:42) tjena! :) vad ska jag göra när jag har klarat forest temple? nere i brunnen i huryle (stavas??) så finns det ju bara ett skelett.. och vem ska jag sälja den andra masken till?? döskalle masken hej då!! Gå till fire temple. menar du kanske brunnen i kakariko`? Jag?, nej. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hehe förvirrande med alla rutor(dom citerade)på Master_link's inlägg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Du kan också gå till Ice Cavern i Zora's Fountai'n om du vill. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg