Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Vilket är ert favorit lag i fotboll? Mitt är Real Madrid :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Vilket är ert favorit lag i fotboll? Mitt är Real Madrid :kung: arsenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Dom hatar jag eftersom att jag hejar på Machester United i Premier League! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Chelsea f*n sedan 1999 barca f*n sedan 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 lätt real madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag vet dom äger!Eller hur XabeR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Dom hatar jag eftersom att jag hejar på Machester United i Premier League! Men jag hatar iallafal inte Real Madrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Real Madrid Clúb de Fútbol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Real Madrid Clúb de Fútbol Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Real Madrid Clúb de Fútbol är mitt favoo lag.. Det är alltså Real Madrid CF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Juventus är bäst f*n realmadrid är j*vla köpar laget dem köper bara dem spelarna som är rika som david beckham dem köpte micheal owen Juventus Rocks !!!!!!!! Hatar realmadrid AC MILAN . och i Landslag gillar jag ITALIEN PORTUGAL sämsta i landslag Sverige och Argentina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.