Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det är inte så trevligt att åka till Irak nu. När hela Irak är i kaos. det dör typ minst tre soldater varje dag där. Saddam vill bli dömd i sverige nu, för att det är inte nån dödsstraff i Irak. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Tror Saddam att han ska bli dömd här eller?? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Grrrrrrrr hatar kriget gråter när jag ser mitt hemland blir helt i kaos.en i vår släkt blev skjuten där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jepp, USA är ett riktigt pissland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jepp, USA är ett riktigt pissland. håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 SKULLE vart bra om irak vinner nångång amerika i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 SKULLE vart bra om irak vinner nångång amerika i fotboll. Hehe, som typ: 30-0 till irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 a då skulle man se deras miner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hatar Saddam Hussein jag har f*n släkt i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 samma här dark deoxyx jag har också lite släkt i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jepp, USA är ett riktigt pissland. Snarare så att deras regering är det. Mer än hälften är ju inte ens på Buskens sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.