# 21 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 Sport forum finns också. Det finns inte.Allmänt är närmast. <_< Citera
sebbo_3 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) jag tycker det borde skapas ett Photoshop forum där man kan lägga upp hur man olika tutorials tips man kan fråga frågor etc Redigerat 28 Augusti 2004 av sebbo_3 Citera
Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 Dom har ju redan tagit bort Köp och sälj så varför ska dom göra en liknande?? vadå ska man fråga i affären vad man ska köpa en mailar dem förslag :blink: Citera
Steezy Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 jag tycker det borde skapas ett Photoshop forum där man kan lägga upp hur man olika tutorials tips man kan fråga frågor etc det var ett bra förslag också även fasst jag inte har photoshop :visslar: Citera
Boiuthh Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 eller en motsvarighet till film och musik : bilder och böcker Citera
Steezy Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 Det finns ju photoshoppers Det är väl ett gruppforum :mellow: Citera
Kexx3 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 Ja,det är ett gruppforum ,det gör väl inget att man inte får inlägg? Det är bara att fråga ytterman om ni får vara med Citera
finaly_man Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 Kolla i antingen detta ir poäng forumet, där står det var det finns för gruppforum. Kolla så ni inte tar upp nåe som finns där. Citera
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 (redigerat) Handlar det om Fuska.se affären eller totalt sett? :blink: Isåfall måste man klart & tydligt skriva till vad man ska köpa (konsoll m.m). Ett exempel: Trådskapare: Ska jag köpa Halo 2 eller Ninja Gaiden till X-box? § 1.11-svar: Inget, köp Gamecube istället. :lol: Skriver man som i svaret ska det räknas som § 1.11. Men så jättebra förslag var det inte. du måste tvunget klanka <_< på ninty eller :huh:lite offtopic men sånt där stör mig... back tto topic~ varför ha ett nytt forum be istället om bidrag och gör ett gf Redigerat 30 Augusti 2004 av orca Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.