Slumpen Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 när jag ska ladda ner soldat från fuska eller något annat ställe så går det inte... på fuska : det kommer fram vilkåren sen trycker jag på godkänn...men inget händer jag har väntat minst 10 min .men inget händer .. är det nå fel ......eller?? är det nå som har samma problem som jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 det fungerar inte på alla datorer men prova på hamsterpaj.net där ladda jag ner mitt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 sidan funkar inte titta själv... :( :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 ladda ner den på soldats hemsida det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 jag ladda ner här ifrån det funkade utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 ladda ner den på soldats hemsida det gjorde jag adress tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 när jag ska ladda ner soldat från fuska eller något annat ställe så går det inte... på fuska : det kommer fram vilkåren sen trycker jag på godkänn...men inget händer jag har väntat minst 10 min .men inget händer .. är det nå fel ......eller?? är det nå som har samma problem som jag?? Vilken soldat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (Schassen @ 29/08-2004 11:39:53) ladda ner den på soldats hemsida det gjorde jag adress tack. Sök på google... Jag laddade också ner mitt på den hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (Master_Link @ 29/08-2004 11:47:50) när jag ska ladda ner soldat från fuska eller något annat ställe så går det inte... på fuska : det kommer fram vilkåren sen trycker jag på godkänn...men inget händer jag har väntat minst 10 min .men inget händer .. är det nå fel ......eller?? är det nå som har samma problem som jag?? Vilken soldat? :huh: det är ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag har testat nästan överallt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 men det är väl din brand vägg eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 jag har fått hem det men ...jag får inte hem patchen Henchin=Axis=.........får ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.