Hoppa till innehåll

Vad Är Egentligen Så Bra Med Kexbox...


GoldenMew
 Dela

Rekommendera inlägg

kassler du har helt j*vla fel det blir inte bättre i forumet det blir tråkigare desutom så är det de som börja att säga att xbox suger fast de bara har en värdelös gamecube/gamecube borde kallas barncube för den har ju typ bara barnspel och behöver dvärg skiver och dåliga sparkort så 0013 köp ett xbox så slipper du vara bäst på dina barnspel och kan börja köra de riktiga spelen och släng bort den där fula sonic bilden .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min tur:

1. trött på detta eviga tjat om barnspel...jag säger bara eternal darkness

2. kontrollerna är kanske små, men dt hindrar dem inte från att vara lika sköna som både version 1 och 2 av xbox kontrollen obs att jag tycker att båda kontrollerna är lika bra

3. dta eviga tjat om bättre prestanda, hur kan dt då komma sig att GC typ har hälften av laddningstiden som xbox har, grafiken är dt jämnt

båda är lika bra.

4.och dta med minneskort ja. med gc så köper man ett 1019 block kort

räcker till minst 30 spel enligt mina uträkningar och dessutom vad blir billigast att hårdisken i ett xbox går sönder och måste bytas för en ganska rundhänt slant eller att memorycard-et går sönder och man köper ett nytt för cirka 300 kr.

sen kommer vi till dta med xbox live, as-coolt enligt mina kompisar men jag vet inte, troligtvis är dt lika kul som onlinbe spel på datorn

ninty kommer snart med en bredbandadapter till GC och så småningom kommer väl även spel som stödjer dta.

personligen tycker jag att flera i dna tråd beter sig ganska omoget

men dessutom tycker jag att dt var dumt av gm att starta dna tråd

konsollerna är jämnbra men vilken man köper handlar om smak eller grupptryck eller nåt annat

och dessutom så handlade väl dna tråd om att argumentera om konsoller inte om nåns ava.

för ska jag vara helt ärlig så är inte din speciellt min smak heller zanno

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo det här med laddnings tiderna är det inte så att ni har minder spel då kotor är ju liksom minst 60 timmars spelande och ert ssbm är ju inte så stort och era minnes kort är faktist bara 60 blocks det räcker ju inte änns till sju spel för f*n och det är bättre prestanda och ludde du skiter väl på dig när du ser bowser i ssbm MORONS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min tur:

1. trött på detta eviga tjat om barnspel...jag säger bara eternal darkness

2. kontrollerna är kanske små, men dt hindrar dem inte från att vara lika sköna som både version 1 och 2 av xbox kontrollen obs att jag tycker att båda kontrollerna är lika bra

3. dta eviga tjat om bättre prestanda, hur kan dt då komma sig att GC typ har hälften av laddningstiden som xbox har, grafiken är dt jämnt

båda är lika bra.

4.och dta med minneskort ja. med gc så köper man ett 1019 block kort

räcker till minst 30 spel enligt mina uträkningar och dessutom vad blir billigast att hårdisken i ett xbox går sönder och måste bytas för en ganska rundhänt slant eller att memorycard-et går sönder och man köper ett nytt för cirka 300 kr.

sen kommer vi till dta med xbox live, as-coolt enligt mina kompisar men jag vet inte, troligtvis är dt lika kul som onlinbe spel på datorn

ninty kommer snart med en bredbandadapter till GC och så småningom kommer väl även spel som stödjer dta.

personligen tycker jag att flera i dna tråd beter sig ganska omoget

men dessutom tycker jag att dt var dumt av gm att starta dna tråd

konsollerna är jämnbra men vilken man köper handlar om smak eller grupptryck eller nåt annat

och dessutom så handlade väl dna tråd om att argumentera om konsoller inte om nåns ava.

för ska jag vara helt ärlig så är inte din speciellt min smak heller zanno

äntligen ett seriöst inlägg, gött orca! :)

 

men låt mig kommentera iaf :P

 

1. Håller med dig där. Att gamecube bara skulle ha barnspel är ren skit. I och för sig, där finns många barnspel men där finns också minst lika många vad vissa kallar "vuxenspel". Benämningen "vuxenspel" tycker jag är helt snedvriden. Visst det finns spel där det står 18+ på, men det är ännu mer småknattar än vuxna som köper det likförbannat. Nintendos målgrupp är äldre än vad de flesta tror. fråga själv vad en elvaåring spelar. Som svar får du PS2 eller xbox... Merparten av vuxna människor som spelar som jag känner spelar gamecube.

 

2. Rätt där med. Gamecubes kontroller är små, dock inte mindre än xboxens controller S. Jag gillar båda lika mycket och tycker båda har sina fördelar och nackdelar.

 

3. Rätt där med. Xboxen ÄR snabbare och starkare. Men inte f*n märker man någon skillnad! Dessutom spelar det där med grafiken alldeles för stor roll när man spelar enligt mig. Vem klagade på grafiken när Mega drive var det man spelade?

ne just det, inte en jeppe...då var alla spelen lika snygga.

 

4. I och för sig. Men det som fick mig att välja xbox före gamecube var just den inbyggda hårddisken. Jag minns väl hur frustrerande ögonblick det var med min dreamcast som har minneskort. Hade man köpt ett nytt spel och upptäckte att minnet inte räckte fick man ju radera nåt man redan klarat, vilket är bara dumt och onödigt. Jo som du säger så kan man köpa minneskort med över 1000 block, men inte sådana som är orginal, alltså gjorda av Nintendo. Jag har själv som princip att bara köpa orginalgrejor. Men jag har aldrig hört om något fall där en hårddisk pajat. Skulle den göra det så skulle man garanterat få en ny. "skaderisken" på ett löst minneskort är bra mycket högre. fast jag har aldrig hört om något fall där ett minneskort pajat heller :P

 

angående xbox-live så ÄR det faktiskt coolt. enligt mig mycket roligare än att köra online. Men som sagt: det är enligt mig, alla tycker vi olika. Bredbandsadoptorn till gamecube lär knappast vara sämre. Enda nackdelen är väl att man inte kommer att kunna ladda hem nya saker eftersom gamecuben saknar hårddisk.

 

Ja Måååååååååånga i denna tråd beter sig väldigt omoget.

 

tack för mig

 

//Nisse

:lol:

 

EDIT: EXEMPEL PÅ OMOGET INLÄGG PRECIS OVANFÖR MITT <_<

Redigerat av Kassler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kassler du är ett bra exempel på en Xbox lirare som inte hatar GC så välkommen till klubben . Jag hatar absolut inte GC dom har ett par riktigt vassa spel.

Men jag valde Xbox framför GC för att jag personligen gillar Xbox spelen bättre, hårddisken och dvdn.

Om nån trodde att jag hatade GC när jag skrev vilka spel Xbox hade så är det icke fallet jag blev bara förbannad när nån sa att Xbox inte hade bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...