Brawler Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Tja jag behöver lite hjälp med att hitta dom försvunna yoshi's för man hör nån som säger nåt sånt här: Buhuuuuhuhuu!! När man går till ett ställe i skogen för,jag hittade alla förutom 1 sen dog jag..vet nån var yoshi'n är som säger: Buhuuuuhuhuu!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag minns tyvärr inte att nån sa Buhuuu. Har du hittat den som sitter uppe i ett träd och den som sitter bakom en buske? En finns i ett rör och en sitter mellan några såna där köttätande växter på en ö. Svårt att minnas exakt var alla var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Är papper mario roligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 aa sådär från 1-10 får den 6-7? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 aa sådär från 1-10 får den 6-7? :P Har den bra grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Inte precis (papper) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 I början av spelet tyckte jag inte det verkade kul alls men sen blev det bättre och bättre. Helt klart värt pengarna tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 det är jättekul tycker jag, jag gillar pappergrafiken och sedan 3d bakgrund. =) Yoshin du letar efter ska vara gömd bakom buskarna som magdis sa om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Aha ska kolla ra,fast pallar inte å spela så mycket nu..men ska titta när jag har lust... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 allamulle allamulle allamulle ALLAMULLE :lol: :rolleyes: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 vilket meningsfullt inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 allamulle allamulle allamulle ALLAMULLE :lol: :rolleyes: :lol: :lol: väldigt onödigt inlägg. Vi vill inte ha sånt här, tänk dig för annars kan det bli en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg