Slasktratt Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Att om jag installerar Routen så behöver jag inte betala extra för Gamecubes online kostnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 nått måste de ju kosta i månaden, de e ju bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 köp inte modem det är dåligt det modemet och hur många har det igentligen och vad kan man göra med det man kan köra mot andra och kanske nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag tror han menar att ett bredband är mycket bättre... eller som Microsoft sa en gång: "Att spela med smalband(eller modem,)är som att äta pizza med sugrör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 köp inte modem det är dåligt det modemet och hur många har det igentligen och vad kan man göra med det du verkar inte ha nåt att grunda ditt uttalande på...varför kan du inte säga vad du tycker istället för att snackla skit vi vet ju att du hatar GC så jag undrar vad du ville säga dessutom säger du emot dig själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg