ouagadougo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Vad ska jag göra när jag precis blivit stor? Min fe säger att jag ska till Kakariko village. Men vad ska jag göra där? Och vart får man andra sången? Jag tror jag har missat den. Kan man få den även om man har blivit stor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 :) Vad ska jag göra när jag precis blivit stor? Min fe säger att jag ska till Kakariko village. Men vad ska jag göra där? Och vart får man andra sången? Jag tror jag har missat den. Kan man få den även om man har blivit stor? Först ska du till Goron city. Fast där finns det inga gorons. :unsure: Men det finns en goron. Du vet när man var liten, så fanns det en stor goron som snurrade runt på tredje våningen eller nåt sånt. Där så finns det en liten goron som snurrar. du ska kasta en bomb på honom. Sen så ska du prata med honom. :rambo: Sen får du all information av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Gå till Gravplatsen i Kakariko och öppna alla gravar. När du hittar Dampes grav så kör racet. Ta hookshot och ta dig till foresttemple. Du måste ta Eponas sång som liten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (Herr.Kaio @ 29/08-2004 14:14:53) :) Vad ska jag göra när jag precis blivit stor? Min fe säger att jag ska till Kakariko village. Men vad ska jag göra där? Och vart får man andra sången? Jag tror jag har missat den. Kan man få den även om man har blivit stor? Först ska du till Goron city. Fast där finns det inga gorons. :unsure: Men det finns en goron. Du vet när man var liten, så fanns det en stor goron som snurrade runt på tredje våningen eller nåt sånt. Där så finns det en liten goron som snurrar. du ska kasta en bomb på honom. Sen så ska du prata med honom. :rambo: Sen får du all information av honom. Det behöver man inte göra förrän man klarat forest temple. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Just det,du ska till Grave Yard där Dampé va när du va liten,men nu e han död å du ska till hans grav som ligger upp till vänster med blommor framför å flytta stenen sen hoppa in i hålet och följa efter Dampé fort för du får inte komma vilse eller försent,så håll takten å akta dej för han slänger eld på dej också,när du klarat det och fått HookShoot så ska du fram till ett block med Door Of Time märket å spela Song OF time framför den,så försvinner den sen ska du upp å fram tror jag (asså bara in i det svarta)så kommer du till taket på ett hus i Kakariko (tror jag minns inte helt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Just det,du ska till Grave Yard där Dampé va när du va liten,men nu e han död å du ska till hans grav som ligger upp till vänster med blommor framför å flytta stenen sen hoppa in i hålet och följa efter Dampé fort för du får inte komma vilse eller försent,så håll takten å akta dej för han slänger eld på dej också,när du klarat det och fått HookShoot så ska du fram till ett block med Door Of Time märket å spela Song OF time framför den,så försvinner den sen ska du upp å fram tror jag (asså bara in i det svarta)så kommer du till taket på ett hus i Kakariko (tror jag minns inte helt) :D Man kommer till Väderkvarnen där man kan få en hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Gå till Gravplatsen i Kakariko och öppna alla gravar. När du hittar Dampes grav så kör racet. Ta hookshot och ta dig till foresttemple. Du måste ta Eponas sång som liten! Och vart får man den då? Kan jag få den nu, även om jag är stor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 på loon loon ranch i hagen, prata lite med malon och visa sedan ocarinan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 på loon loon ranch i hagen, prata lite med malon och visa sedan ocarinan Du måste vara liten när du gör det. Efter att du klarat Forest Temple, gå till Temple of Time och sätt ner svärdet så blir du liten igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (Rumiko @ 30/08-2004 13:50:34) på loon loon ranch i hagen, prata lite med malon och visa sedan ocarinan Du måste vara liten när du gör det. Efter att du klarat Forest Temple, gå till Temple of Time och sätt ner svärdet så blir du liten igen. Men jag tror nog inte han/hon har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Vadå? har han inte fått Eponas Sång eller Epona?va snackar ni om.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 vad ska man göra för att kunna rida på Epona? (Ursäkta om det inte hör till ämnet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg