Chihuahua Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Betygen är inget direkt att oroa sig över. Gör det bästa ni kan och sen får man se hur lärarna bedömer det, mer är det inte. Själv hade man ju 7 MVG i slutbetyg i nian... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 en kompis fick av 17 betyg: 2VG resten MVG och då komar man troligt vis in på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 mm, ja går i 9:an fick VG i nästan allt!!! :D inga MVG... :( du borde vara stolt i alla fall att du fick Alla i VG istället för G .min bror fick bara i spanska engelska och matte MVG .och alla VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Vår skola är så snål på betyg. Man får inte ha ett enda litet fel om man ska få MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag beböver då inte tänka på några betyd än inte. :D Går fortfarande i 7:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 vi får aldrig IG i vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jag gillar inte betyg för det gjorde så att jag blir tvungen att gå fyra i ställe för tre år i gymnasiet! :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (redigerat) Betygen är inget direkt att oroa sig över. Gör det bästa ni kan och sen får man se hur lärarna bedömer det, mer är det inte. Själv hade man ju 7 MVG i slutbetyg i nian... :P Hur fick du med dig fusklapparna in i klass rummet och kunna kolla på dem, jag lyckas inte äns med en lapp på ett läxförhör :( Bara skojade, om du inte förstod det först ;) Redigerat 28 September 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.