NosH Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 vem är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 tror det finns en sån här tråd redan..men va f*n......... Jigglypuff,ice climbers,dr.mario och peach är dåliga tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo de finns redan en sån här tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ... PEACH!!! Hatar alla jigglypuff och ice climbers hatare, DE ÄR JU BRA!! bara nybörjare tycker de är dåliga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jygglipuff! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ... PEACH!!! Hatar alla jigglypuff och ice climbers hatare, DE ÄR JU BRA!! bara nybörjare tycker de är dåliga.. höru du jag tycker jigglypuff äger fast jag är nybörjare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 hallåå ingen e ju dålig! e man bra med t ex peach e hon bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Alla är bra med olika, jag är jag inte så förljust i Ice Climbers. Men visst, det är kanske vissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 zelda är lite dålig men bara lite.alla e ju bra för man tränar med en gubbe.först hade jag kirby sen young link,roy,och nu jigglypuff.alla dom är jag bra med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hmm zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 dr mario är asdålig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 ingen är så kalad dålig bara att man får träna med en för att gilla den om man bara tränar med en så säger man att en annan e dålig men man måste lära sig att köra med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg