Hoppa till innehåll

Kritik!


Gäst PatrikDenStore
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst PatrikDenStore

Tjena allihop, this is mr. Impopulär på språng igen :rolleyes:

 

Jag har samlat ihop lite kritik som jag gärna skulle vilja prata med Admin om.

Kan inte Fuska.se börja bli en lite mer "seriös" sida om du förstår vad jag menar.

 

Börja med att kicka alla omogna ass från sidan, dem bara stökar ner och förstör, börja istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé? :lol:

Måste säga att den här sidan har förstörts rejält sen sist jag besökte den, alla e verkligen dumma, omogna och patetiska här.

Har Fuska.se startat ett dagis för små omogna skit ungar som inte kan d svenska grammatikaliska språket? :huh:

 

Admin, jag tycker du ska fundera på detta, tänk på hur bra sidan kan bli om ni rättar till detta fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjena allihop, this is mr. Impopulär på språng igen :rolleyes:

 

Jag har samlat ihop lite kritik som jag gärna skulle vilja prata med Admin om.

Kan inte Fuska.se börja bli en lite mer "seriös" sida om du förstår vad jag menar.

 

Börja med att kicka alla omogna ass från sidan, dem bara stökar ner och förstör, börja istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé? :lol:

Måste säga att den här sidan har förstörts rejält sen sist jag besökte den, alla e verkligen dumma, omogna och patetiska här.

Har Fuska.se startat ett dagis för små omogna skit ungar som inte kan d svenska grammatikaliska språket? :huh:

 

Admin, jag tycker du ska fundera på detta, tänk på hur bra sidan kan bli om ni rättar till detta fel.

Ska du säga också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena allihop, this is mr. Impopulär på språng igen  :rolleyes:

 

Jag har samlat ihop lite kritik som jag gärna skulle vilja prata med Admin om.

Kan inte Fuska.se börja bli en lite mer "seriös" sida om du förstår vad jag menar.

 

Börja med att kicka alla omogna ass från sidan, dem bara stökar ner och förstör, börja istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé?  :lol:

Måste säga att den här sidan har förstörts rejält sen sist jag besökte den, alla e verkligen dumma, omogna och patetiska här.

Har Fuska.se startat ett dagis för små omogna skit ungar som inte kan d svenska grammatikaliska språket?  :huh:

 

Admin, jag tycker du ska fundera på detta, tänk på hur bra sidan kan bli om ni rättar till detta fel.

asså du är konstig.

Alla "omogna ass" kan kanske något om nåt data spel eller något som inte dem andra kan <_<

och har du tänkt på konsekvensera och ryckterna som skulle spridas om sidan för att man bannat halva fuska.se <_< du får väll tänka lite innan.

 

en sak till så är du ett "omoget ass" och gör en sån här tråd, så om det är någon som ska bort så är det du igentligen.

 

+ att om man har brutit mot en regel 5 gånger så blir man bannad, men det har inte du tänkt på, eller.

Redigerat av No Fear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och har du tänkt på konsekvensera och ryckterna som skulle spridas om sidan för att man bannat halva fuska.se <_<

Menar du att hälften av medlemmarna på denna sidan är "omogna ass" som Patrikdenstore uttrycker det? Jo, jag erkänner att jag tycker också det har blivit mycket spam den senaste tiden men det får man leva med. Om spam förekommer kan man ju också anmäla dom så kanske dom får sina varningar och man "slipper" dom eller så bättrar dom sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(KazeN^ @ 31/08-2004 17:21:02)

och har du tänkt på konsekvensera och ryckterna som skulle spridas om sidan för att man bannat halva fuska.se <_<

Menar du att hälften av medlemmarna på denna sidan är "omogna ass" som Patrikdenstore uttrycker det? Jo, jag erkänner att jag tycker också det har blivit mycket spam den senaste tiden men det får man leva med. Om spam förekommer kan man ju också anmäla dom så kanske dom får sina varningar och man "slipper" dom eller så bättrar dom sig.

neee, kanske inte hälften, det var och överdriva :unsure: men det är en stor del.

Det beror på att alla inte läser reglerna, och inte kann alla funktioner som t.ex. Ändra, skicka poäng (dem skapar onödiga trådar för att fråga det t.ex.) OSV

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...