Hoppa till innehåll

Kritik!


Gäst PatrikDenStore
 Dela

Rekommendera inlägg

(Kanji @ 01/09-2004 16:36:18)
(Flamed Jirachi @ 01/09-2004 15:33:30)

Seriöst eller dåligt rykte? Särskrivning i varje mening.

Vissa kanske inte är så gamla...Jag har lite svårt att stata till vissa ord, men vissa skriver helt konstigt. Som t.ex ett av Kanji:s inlägg(hoppas att du inte tar det som påhop),då skrev han ganska konstig.(tror dom säger lite så där han bor), fast han skrev ju under va det stod, annars skriver han inte dåligt. Men vissa kan skriva lite dåligt måste jag hålla med om.

Jag tar inte det som ett påhopp alls... Snarare roligt att folk märker ens inlägg.

Hur mycket man än skulle vilja ändra på det, så är det så att det är flest 12 och under på många sajter.

Förresten så kan man ju skriva att man är 16 när man i själva verket är 11.

bra...Tror det va ett inlägg i almänt

 

Skulle va mycket dåligt om admin tog bort alla som är 12 år och yngre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mej tillexempel

jag tror knappast jag uppfattas som omogen

dessutom som alla redan sagt

majoriteten här är 12 år eller under

själv är jag tretton

eller snart rättare sagt (1 nov)

bannade man alla 12 åringar skulle dt inte bli mycket medlemmar kvar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Just därför dem ska bort, finns aldeles för mkt av dem.

Dem e som ett virus eller patetisk ohyra som sprids å sprids och måste bort med desamma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé?

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Alla 12- får lämmna

 

jählar vad glad jag skulle bli :D

Det var det värsta jag har hört jag är 10 och jag har inte skrivit dåligare inlägg (jag menar inte att jag är bättre än alla som är 12 och uppåt) än någon som är 12 år och uppåt jag tycker alla har lika stor rätt att få visa vem man igentligen är spelar ingen roll om man är under eller över 12 (eller om man är tolv).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena allihop, this is mr. Impopulär på språng igen :rolleyes:

 

Jag har samlat ihop lite kritik som jag gärna skulle vilja prata med Admin om.

Kan inte Fuska.se börja bli en lite mer "seriös" sida om du förstår vad jag menar.

 

Börja med att kicka alla omogna ass från sidan, dem bara stökar ner och förstör, börja istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé? :lol:

Måste säga att den här sidan har förstörts rejält sen sist jag besökte den, alla e verkligen dumma, omogna och patetiska här.

Har Fuska.se startat ett dagis för små omogna skit ungar som inte kan d svenska grammatikaliska språket? :huh:

 

Admin, jag tycker du ska fundera på detta, tänk på hur bra sidan kan bli om ni rättar till detta fel.

om jag får lägga mitt ord i debbaten...

 

visst alla på fuska är väll inte perfekta, men än sen! man ska inte behöva kalla dem omogna ass bara för de! att dom är korkade är väll deras ensak? <_<

jag gillar int heller som vissa håller på... men dom brukar väll få vad dom förtjänar?

om nån frågar mej... tycker jag att Admin och de andra moderatorerna ska sköta sitt och du ska sköta ditt... men vi kan ju alla hjälpa dem genom att anmäla inlägg som inte är så "trevliga"...

 

Tack för ordet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

men vi kan ju alla hjälpa dem genom att anmäla inlägg som inte är så "trevliga"...

Vet jag nog, då jag själv faktiskt anmält vissa påhopp :) Redigerat av PatrikDenStore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just därför dem ska bort, finns aldeles för mkt av dem.

Dem e som ett virus eller patetisk ohyra som sprids å sprids och måste bort med desamma

Hallå, det låter som om alla under 12 år är Sasser (Sprider sig som f*n) och du är Anti-virus wanna be!

Du kan lägga ett ord.

Men inte göra det till lag!

Det gör Admin.

Om Admin tycker att alla under 12 ska bort så tar han bort dem.

Om han vill ha en barn sida så tar han bort alla över 12.

Lägg er inte i!

Stavning är inte allt.

 

Ni har glömt spel känslan!

Vi är här för att ha roligt.

Snacka om spel, om vad vi gör, vad vi tycker, hjälpa andra etc!

Det är vad detta handlar om!

 

.....Hoppas ni tar åt er av vad jag sa.

Stora i orden små på jorden, det är vad alla vi är. (Inget illa menat)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Ska vi ha roligt? :) , ta bort alla småglin då, för dem förstör stämningen.

 

Har jag inte redan lagt ordet? :) , jag sa aldrig att det skulle bli lag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...