Det var det värsta jag har hört jag är 10 och jag har inte skrivit dåligare inlägg (jag menar inte att jag är bättre än alla som är 12 och uppåt) än någon som är 12 år och uppåt jag tycker alla har lika stor rätt att få visa vem man igentligen är spelar ingen roll om man är under eller över 12 (eller om man är tolv).istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla 12- får lämmna
jählar vad glad jag skulle bli :D
Kritik!
Master_Link, Så... du påstår att min svenska är dålig?
Om alla tycker att alla har dålig svenska... Så kan vi börja snacka Engelska!
om jag får lägga mitt ord i debbaten...Tjena allihop, this is mr. Impopulär på språng igen :rolleyes:
Jag har samlat ihop lite kritik som jag gärna skulle vilja prata med Admin om.
Kan inte Fuska.se börja bli en lite mer "seriös" sida om du förstår vad jag menar.
Börja med att kicka alla omogna ass från sidan, dem bara stökar ner och förstör, börja istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé? :lol:
Måste säga att den här sidan har förstörts rejält sen sist jag besökte den, alla e verkligen dumma, omogna och patetiska här.
Har Fuska.se startat ett dagis för små omogna skit ungar som inte kan d svenska grammatikaliska språket? :huh:
Admin, jag tycker du ska fundera på detta, tänk på hur bra sidan kan bli om ni rättar till detta fel.
visst alla på fuska är väll inte perfekta, men än sen! man ska inte behöva kalla dem omogna ass bara för de! att dom är korkade är väll deras ensak? <_<
jag gillar int heller som vissa håller på... men dom brukar väll få vad dom förtjänar?
om nån frågar mej... tycker jag att Admin och de andra moderatorerna ska sköta sitt och du ska sköta ditt... men vi kan ju alla hjälpa dem genom att anmäla inlägg som inte är så "trevliga"...
Tack för ordet! :D
;) what up my brother?????? ;)Om alla tycker att alla har dålig svenska... Så kan vi börja snacka Engelska!
Vet jag nog, då jag själv faktiskt anmält vissa påhopp :)men vi kan ju alla hjälpa dem genom att anmäla inlägg som inte är så "trevliga"...
Hallå, det låter som om alla under 12 år är Sasser (Sprider sig som f*n) och du är Anti-virus wanna be!Just därför dem ska bort, finns aldeles för mkt av dem.
Dem e som ett virus eller patetisk ohyra som sprids å sprids och måste bort med desamma
Du kan lägga ett ord.
Men inte göra det till lag!
Det gör Admin.
Om Admin tycker att alla under 12 ska bort så tar han bort dem.
Om han vill ha en barn sida så tar han bort alla över 12.
Lägg er inte i!
Stavning är inte allt.
Ni har glömt spel känslan!
Vi är här för att ha roligt.
Snacka om spel, om vad vi gör, vad vi tycker, hjälpa andra etc!
Det är vad detta handlar om!
.....Hoppas ni tar åt er av vad jag sa.
Stora i orden små på jorden, det är vad alla vi är. (Inget illa menat)
Ska vi ha roligt? :) , ta bort alla småglin då, för dem förstör stämningen.
Har jag inte redan lagt ordet? :) , jag sa aldrig att det skulle bli lag :)
Du är mer en trojan än ett virus..
Virus är ju ett snällt ord för dej. (om detta är personligt påhopp så undrar jag vad allt annat är?)
Om du inte trivs med såna som annars är här för att disskutera grejer som man ska göra på en sån här sajt så har jag en simpel fråga:
Vad gör du själv här?
PatrikDenStore, Ack och ve. Ingen gillar oss. 95% av fuska.se hatar mig bara för jag tycker att http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25401 var rolig
Jag tycker att finaly_man är ganska omogen.
Tja.. det var kanske lite konstigt..PatrikDenStore, Ack och ve. Ingen gillar oss. 95% av fuska.se hatar mig bara för jag tycker att http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25401 var rolig
Men ändå inte så man åker i fängelse för det, eller hur??
Låt dom disskutera sina spel så disskuterar du ditt med andra..
Det är väl inte så mkt till problem?
*undrar om jag är rätt ute här*
hade jag bestämmt här hade 0013 varit bannad för länge sen
sketen tråd denna
börjar likna en "hade jag fått bestämma så...."
eller "jag tycker...."
varför snacka skit i dna tråd
varför kan ni inte säga vad ni tycker till admin
dt är ju trots allt hans sida
personligen säger jag dta: att säga att nån är omogen är att själv vara omogen
eftersóm dn mogne behöver inte berätta för alla andra vad dt tycker
och slutligen låt mig citera ett ungersk ordsråk
dn kloke ger alltid vika
Instämmer.. hosthade jag bestämmt här hade 0013 varit bannad för länge sen
*gäsp* Lägg ner tråden då admin. Sådana här trådar gör skit, men kul att klaga på andra... :zzz:
ja ni 3 med <_<(Ness~ @ 02/09-2004 14:21:59)hade jag bestämmt här hade 0013 varit bannad för länge sen
Instämmer.. host
som sagt en klaga på alla man inte gillar tråd....
Nej! <_<Master_Link, Så... du påstår att min svenska är dålig?
Precis! :Psom sagt en klaga på alla man inte gillar tråd....
men tänk på att en fyrkant har fler än 1 sida... här görs jö alla möjliga trådar! :rolleyes:
även "klaga på alla man inte gillar" trådar....
synd de! :P