Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 detta kan nog hålla på till typ 100 sidor! jag läser Star wars young jedi knight:det onsynliga hotet. FANTASY! Jag har läst hela den serien.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Tales of the slayer e jävligt bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 läser spökhunden i skolan..ganska bra faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Harry Potter Och Den Flammande Bägare, dock efter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 palla läsa en harry potter bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Vadå, måste man läsa ut den snabbt eller? Iaf, drar till Xbox forumet inläggen höjjs ju inte här :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja men det tar för lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag har börjat läsa Star wars: Farofylld planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 harry potter Ja me men ja längtar tills nästa kommer ut.Läste slut den senaste på två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 håller på och läser sagor från midgård och ringens värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Håller på med Sagan om ringen (mycket jobbig bok) Men på sista tiden har det inte blivit så mycket läsande :( Tror jag har tillbringat för mycket tid framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.