Gaystave Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hur blir man vampyr? HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 hittar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 vampyr blev jag bara en gånga när jag hade sovit. Men är du säker på att du värkligen vill bli vampyr?? man kan inte va ute när det är sol för då dör man så om du ska in i någon affär måste du bryta dej in eller vara där precis när dom öppnar. det e ganska jobbigt. fast du får ju mer styrka och andra saker :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Har läst att man bara behöver bli biten av en vampyr så blir man själv en efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Gå en bit utanför Ald-Ruhn tills du ser en tomb, gå in där och där ska vara en massa vampyrer som attackerar dig. När du har blivit träffad ett x antal gånger får du en sjukdom(kolla först så att du inte har immunity till Discease) sen går du ut och sover i 3 dagar Viiips så är du vampyr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 var en bit utanför ald`run jag har letat överallt runt men hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.