Kanji Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Nu ska jag ge er några val: Hookshot eller Boomerang? Biggorons Sword eller Master Sword? Pilbåge eller Slangbella? Eldpil eller Ispil eller ljuspil? Här är vad JAG tycker : Hookshot Biggorons Sword Pilbåge Eldpil MEN VAD TYCKER NI? Hookshot.Master Sword. Pilbåge. Eldpil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (redigerat) man kan ju ha 7 saker på sig samtidigt, så jag väljer: master sword, mirror shield, pilbåge MED eldpil, OoT , hookshot, hover boots och kokiri tunic Redigerat 1 September 2004 av gissa92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Pilbågen!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 gissa92 frågan var inte vilka 7skaer ni skulle vilja ha, utan vilka alternativ ni väljer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Hookshot Biggorons sword Pilbågen!!!!! haha Svårt att välja mellan ljus och ispil Ispil skadar mer! Ljuspil är bättre för Link's "ekonomi" Ispil är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 vadå ekonomi jag har inte ljus pil så jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) vadå ekonomi jag har inte ljus pil så jag fattar inteJag har ljuspil men fattar ändå inte om han menar magi så använder ju ljuspilen mer än bådde eldpil och ispil. :huh: Redigerat 4 September 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) Jag tror han menar med ''EKONOMI'' Bossar mm. Redigerat 3 September 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 testa något det moste ju funka! med något? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Fattar inte de två inläggen ovanför detta. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 får man ljuspilen i Temple of time efter att ha klarat alla bossar,(Spirit Temple) av Zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 får man ljuspilen i Temple of time efter att ha klarat alla bossar,(Spirit Temple) av Zelda? Ja 10/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg