Gäst TrIGuN_KniVeS Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag kör typ alltid me Biggoron och Dräkt beror på vart jag är.... Om under vattnet , Zora Tunic , lava Goron Tunic , Gräs eller skog : Kkokiri Tunic... Jag kör alltid med Hoover Boots... Och C-Grejjerna är Hookshot (eller longhsot) FireArrow på pilbåge och Bombs... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 På C-Button har jag typ alltid HookShoot,Pilbåge & Ocarinan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 På C-Button har jag typ alltid HookShoot,Pilbåge & Ocarinan :P Exakt samma här faktiskt. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Men man får väl eldpil efter att klarat Fire Temple och skuta på solen i solnedgången mellan pelarna i Lake Hylia? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Nej fel man klarar Water Temple sen skjuter man pilar(I Lake Hylia) mot solen tills nånting faller ner till en sån där liten ö.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) Biggorons sword. Det tog flera dagar för mej att få det. och skadar bra. men ändå är Master sword det ända vapnet kraftfullt nog att besegra ganondorf. Jag väljer nog Master sword föresten. Biggorons sword behöver man egentligen inte. Man gör det bara lättare för sej. Redigerat 28 Juli 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg