# 21 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag förstår inte hur han kan få fortsätta i landslaget. Han var lysande förr men han är långt från den klassen nu. Hardy gör tjänstefel. Jag hoppas att Ex-Lövet Uffe Dahlén lyckas övertala Hardy om att Tellan är en mycket bättre målvakt. Salo vill jag aldrig mer se i landslaget. Dags för en generationsväxling Hardy? :huh: Förhoppningsvis får inte Hardy fortsätta som förbundskapten. Låt Uffe ta över som huvudcoach. Ser jag inte Tellan eller Lunkan i mål ikväll kommer vi att se ännu en dundertabbe med stor sannolikhet. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Lundquist vill jag se i buren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Salo var bättre förr, egenteligen skulle han inte ens fått förstätta efter Sydney. Lundqvist ska så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Tellan borde ¨stå...Salo va lysandi i os 2002, till Vitryssland...Så han gjorde mpnga tabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Salo var bättre förr, egenteligen skulle han inte ens fått förstätta efter Sydney. Lundqvist ska så. Eller Salt Lake City. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vem är lundqvist jag har bara hört talas om Tellqvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vem är lundqvist jag har bara hört talas om Tellqvist Frölundamålvakt.Stod i VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Salo är inte bra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 tellan äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Tellan står. B) http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,526737,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Bra...Salo är inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Lundquist är reserv va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.