0013 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 vadå ge honom vågen'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag får inga klister märken längre :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men åhhhh... stackars dej... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag då jag ska få tandställning å dra ut tänder å sånnt å redan har jag hafft nån ställning i munnen me typ tapet klister som va rosa i :cry: å snart ska jag dra ut tänder!!! å jag tog 10000000 såna där röntken kort som man fick ha i munnen under tungan å allt sånnt!!!!!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Det är inte kul när tandläkaren inte har några plast handskar på sig man kan ju aldrig veta vart dom har haft sina fingrar :D Håller med! Tänk om han varit på dass innan och glömt att tvätta händerna... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag gjillar det jag får alltid nån dyr grej.En gång så hadde nån som inte var min tandläkare gjet migför mycket bedövining så jag fick ont i kinden då skulle jag få ett ps1 men dom hadde det inte så jag fick ps2 ganska lyllit va?Inte för att skryta men ändo ganska tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag gjillar det jag får alltid nån dyr grej.En gång så hadde nån som inte var min tandläkare gjet migför mycket bedövining så jag fick ont i kinden då skulle jag få ett ps1 men dom hadde det inte så jag fick ps2 ganska lyllit va?Inte för att skryta men ändo ganska tur. Får du ALLTID nån dyr grej? :huh: Verkar konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag är inte rädd för tandläkaren ;) ^_^ :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag är inte rädd för tandläkaren ;) ^_^ :visslar: Om du får dra ut 20 tänder med en tång och borra 10 tänder med en motorborr och ta kort i munen med en stor kamera som har knivar på kanterna Då är du väll lite rädd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 dom ska dra ut 5 tänder på mig i morgon hoppas jag överlever :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Nja, inte så farligt. Jag hade lite konstigt växt i mina tänder. Alltså att dom e lite snea, rättade till det idag. Inte nån större fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 (Donatello @ 15/09-2004 20:47:54) Jag är inte rädd för tandläkaren ;) ^_^ :visslar: Om du får dra ut 20 tänder med en tång och borra 10 tänder med en motorborr och ta kort i munen med en stor kamera som har knivar på kanterna Då är du väll lite rädd? Jag trodde vi pratade om tandläkaren ur ett verklighetsperspektiv. Om vi ska måla upp såna fantasibilder kan allt bli skrämmande. T.ex: Jag är rädd för att spela Nintendo för konsollen kan bli levande och bita mig med sina långa vassa tänder. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.