Tikal Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 de jobbigaste jag varit med om hos tandläkaren är väll när dom satte in tandstälningen, bedövade min övrekäke och när dom plastade mina tänder! :P min näsa var bedövad i 5-6 timmar efter dom drog bort tanden! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 mm, tandställning är jobbigt!! men ja tycker inte att det är så farligt för ja går hos min pappa!! (han är tandläkare om ni inte fatta det..) :D :D då är det bara att skrika om det gör ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 En sån lyx :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 gör det on att sätta in räls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Själv har jag inget emot tandläkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag lät så när jag hade fått bedövning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 har haft ett enda hål i hela mitt liv, det var så stort att det drogs ut, men röntgen bilderna gör inte ont, kan vara lite jobbiga först, men nu är det det roligaste hos tandläkarn, så jobbigt när dom måste borsta tänderna på en med sån där tandkräm med grej som smakar grus i.. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 har haft ett enda hål i hela mitt liv, det var så stort att det drogs ut, men röntgen bilderna gör inte ont, kan vara lite jobbiga först, men nu är det det roligaste hos tandläkarn, så jobbigt när dom måste borsta tänderna på en med sån där tandkräm med grej som smakar grus i.. =D men du är väll bara tio år änsålänge, detta var mina första hål för mig och jag är snart 15 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Det som stör mig med röntgen bilderna är att hela munnen blir full av spått. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Mjaa... Den blir mer fylld av glädje och kärlek(inte) för mig.. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 har inte haft ett enda hål... är tretton.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 har aldrig haft hål........... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.