shacti Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 (redigerat) lite småkul synd att dn var så stor att jag fick förminska dn till oläslighet för att kunna se hela :( jag är elite-gamer Redigerat 8 September 2004 av orca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jo, det var så här att vi inte hade nåt att göra. Vi fejkade en artikel, den blev rolig. http://img42.exs.cx/img42/2676/korv-mordetcopy.jpg Spara eller förstora den. lär dig stava :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det var inte så roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 halvbra ganska rolig men det liknade inte en artikel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 HAHAHAH!!! DEN VAR BRA!! :lol: ...fattar inte... Vad är vitsen med detta "skämt"? Det var ju inte ens roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_buu Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 värsta kul jå! "det vara I alla fall inte mitt fel denna gång, säger Göran persson" dom borde ta med den I tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.