Zvamp_master Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 (redigerat) TACK!TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK OCH TACK!!!!!!!!!! Redigerat 7 September 2004 av Zvampen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 varför blev det #33;? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Av erfarenhet vet jag att när jag har spelat igenom det så har du redan klarat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 har jag??? jag har ju inte precis något king boo spöke och jag kan inte hitta flera sådana boo. jag har nog bara 20 boo! sedan finns det rumm jag ine kan komma in i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 man behöver inte fånga alla boo tror jag.minns inte.du behöver bara möta bowser robboten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 man behöver inte fånga alla boo tror jag.minns inte.du behöver bara möta bowser robboten. Man måste fånga 40 boo...och det är ingen robot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Ok hm men jag undrar fortfarande vad jag ska gjöra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Det undrar jag också eftersom du frågar samma sak hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 MEN DU HAR JU KLARAT SPELET EN GÅNG FÖRUT! ok lungn lungn De som vet vad jag ska göra kan skriva in här och NU!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Ja skriv nåt så jag slipper göra allt själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 hej,gå in i alla rum du kan gå in i och slå på allt för att hitta skon(jag kommer inte ihåg vars den var), om du har fått en nyckel så kan du ju se vart den går.. du kommer så småingom in i alla rum så bry dig inte om det.. förklara vars du har fastnat? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 du ska ju egentligen bara fortsätta att söka rum du tar dig in i.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg