Gäst Andreasswf Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 han menar väll varsågod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 aa men efter pkmn-ligan e han borta eller ja....en stund efter..men vart är han nånstans?och vart har den där"mr.britney" tagit vägen hittar ej honom nånstans!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 aa men efter pkmn-ligan e han borta eller ja....en stund efter..men vart är han nånstans?och vart har den där"mr.britney" tagit vägen hittar ej honom nånstans!! han e på båten ! som man åker till battle tower me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 vad gör han där isåfall..har aldrig sett honom där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 birch är en pokémon natur forskare så han är nånstans i naturen kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 vasigo :) :) :) vasigo det är vell hans namn. Det är en fake pokemon det vett jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 vaddå :blink: :blink: :blink: Den har jag den heter jirachi det är en shiny på bilden den är nr.201 typ.1 steel typ.2 psychic bred 0'11" vikt 2.42pund. För mig är den inte alls okänd jag vett riktigt mycket om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 hur får man gold trainer card o hur fick du JIRAITCHI? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Undrar jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 inte gonbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 asså den där pokemonen är nedutvecklingen till Snorlax :cool: (tror det iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg